Söndag kväll

Buhu:( Imorgon börjar en ny jobbig vecka, fyllt med saker jag måste göra, bläääääääääääääääääää.
Skoftebyn vann Division 3 i helgen, underbart! Det visste vi väl sedan länge men;) Nu återstår bara att Northpark gör köttfärs av sitt motstånd.
Jag tumlar för tillfället mina sängkläder, har tvättat dom idag (behövligt). Om ni undrar kan jag inte styckindela mina inlägg av någon anledning, så allt blir i en enda klump, estetiskt osnyggt!
För att prata om något annat så önskar jag mig 5-10 PS3-spel på julafton, hihi:) Inga kläder och sånt skit, utan spel spel spel!!! så, nu vet ni.
Godnatt, ses imorgon mina underbara läsare, jag är ingenting utan er... (ja, ironin översvämmar meningen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0