torsdag kväll

Har precis ätit efter träningen, nu väntar bara en dusch och rakning! Ser ut som bockstensmannen i fejjan... Jag köpte även tvättmedel och lite proviant idag. Någon som vet hur man tvättar svarta kläder? Tvättmaskinerna här på campus är inte lika "intelligenta" som dom hemma i sverige. Jag tror bara det finns typ start och stopp... är det bara att slänga ner alla svarta kläder, hälla i lite flytande (det är det enda som finns) tvättmedel och sen köra!?
Imorgon skall vi åka buss till Minnesota, exakt var vet jag inte... Vi ska vara borta två nätter iallafall, och jag hoppas jag kan ta med datorn:) Skall fråga coach om detta är möjligt!
Nu ska jag duscha, sen äta lite donuts (gissa om jag kommer vara fet i slutet av november) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0