uppdatering minnesota

Här kommer lite uppdatering:
Vi är inte i wisconsin utan någon annanstans låååååångt borta. Det tog ca 8 timmar att komma hit, äcklig lång bussresa!
Vi har två matcher i helgen, en imorgon kl 12 nånting och en på söndag klockan 2 pm, vilket betyder att vi kommer komma hem sjukt sent på söndag!
Imorgon skall vi tydligen (coach berättaade idag) till världens (ja, jag skrev rätt) största köpcentrum. Tydligen skall det finnas stora berg och dalbanor inuti. I Minnesota behöver man inte betala skatt heller, så det som står på prislappen är det man betalar;)
Nu ska jag göra mig iordning för kvällen, det kommer bli svårt att sova ikväll. Det är svårt att sova i mitt rum borta i Chicago, och nu är jag på ett hotell nånstans i Minnesota med två andra killar i laget (greg & kyle). Vi har bara två sängar dock...
Jaja, nu måste jag iallafall försöka, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0